roxannemichel.reismee.nl

Zenuwen beginnen op te lopen

Hoi hoi,

Over precies een week zit ik al in het vliegtuig op weg naar Singapore. Niet te geloven hoe snel de hele reis dichterbij komt. De zorgen om 'regel-dingetjes' hebben plaatsgemaakt voor zorgen om 'niet vergeten-dingetjes'. Zo kwam ik er vandaag achter dat ik nog geen goede reisstekker voor NZ heb. Wel handig natuurlijk aangezien er veel opladers en stekkertjes mee gaan.

Afgelopen dinsdag heb ik voor het eerst mijn reismaatjes ontmoet. Helaas was niet iedereen van de reis erbij, maar volgens mij zijn we wel een leuk groepje. Erg fijn dat Travel Active deze kennismakingsborrel organiseert. Het is erg gerustellend om alvast te weten wie er met me mee reist, en iedereens plannen en enthousiasme zorgden ervoor dat ik nog meer zin krijg in de reis.

Ik hoef eigenlijk alleen nog maar mijn backpack in te pakken en 6 nachtjes te slapen voor ik kan vertrekken. Nu hopen dat alles er in past.

Reacties

Reacties

Fianne

Ik ben apetrots op je dat je dit stoere avontuur aandurft en ik hoop dat je heel veel gaat zien en er op en top van gaat genieten terwijl ik jou vet ga missen, je moessie

Femke

Lieve lieve Rox,
Jeetje.. je had me moeten zien op de terugweg in de auto! Die make-up heeft het nog maar net kunnen houden haha. Het was maar goed dat ik in m'n eentje in die auto zat!
En zoals je mam al zegt: we zijn ontzettend trots op je en geniet ervan! Ik kijk uit naar je eerste berichtjes!

Liefs, Fem :)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active