roxannemichel.reismee.nl

Een moeilijk afscheid

Vandaag is mijn laatste dag in Nieuw-Zeeland

Cry
. Voor degenen die mijn blog volgden, sorry dat ik niet meer geschreven heb. Maar alles samengevat was deze reis geweldig! Ik ben zo ontzettend blij dat ik de stap genomen heb om door Nieuw-Zeeland te reizen en heb echt van geen enkele beslissing spijt.

Natuurlijk zat het jaar vol met zowel hoogte punten als mindere punten (geen diepte

Wink
), maar alles samen maakte dit tot het beste jaar van mijn leven. Ik kan werkelijk iedereen aanraden om een dergelijke reis te maken. Ik heb prachtige dingen gezien en ervaren; ontzettend veel mensen van verschillende landen en culturen ontmoet; nieuwe vrienden gemaakt, en ontdekt dat ik meer kan/durf en sterker ben dan ik ooit gedacht had.

Wat een jaar geleden als een grote stap leek (voor een jaar naar de andere kant van de wereld) lijkt nu een kleine stap. Nieuw-Zeeland is een nieuw thuis voor mij geworden, maar aan de andere kant ben ik door deze reis ook Nederland meer gaan waarderen. Toch verlang ik er niet naar om weer naar huis te gaan. Sorry, vat dit niet persoonlijk op. Maar ik wil nog veel meer van de wereld zien. Wanneer en hoe ik dat doe, dat weet ik nog niet. Ik heb in elk geval genoeg vrienden van over de hele wereld gemaakt om te bezoeken.

Nu ga ik nog eventjes verder huilen omdat ik NZ zo ga missen, maar morgen is het tijd voor mijn nieuwe avontuur. Om 7:15 vlieg ik namelijk naar Melbourne en ga daarna samen met mijn lieve moeder langs de oostkust van Australie reizen!

Tot snel!

Reacties

Reacties

Ineke gruijs

Hoi
Roxanne. Persoonlijk ken je mij niet maar ik ben een collega= vriendin van je mams.
Inmiddels zijn jullie samen. Geniet ervan en je verhalen zijn erg leuk geweest om te lezen. Heel,heel veel plezier samen en hopelijk zie je nog veel meer van onze mooie wereld. Lieve groeten van Ineke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active